Rejestracja i opłaty

Rejestracja została zakończona

Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby.

OPŁATA REJESTRACYJNA

Wysokość opłaty rejestracyjnej zależy od terminu dokonania płatności. Poniżej podane są ceny  brutto (zawierają VAT 23%):

  • płatność do 31.01.2025: 1230 zł
  • płatność do 30.04.2025: 1353 zł
  • płatność po 30.04.2025: 1476 zł

Opłata obejmuje:

  • identyfikator i materiały konferencyjne,
  • udział w programie naukowym spotkania (za wyjątkiem warsztatów, które będą dodatkowo płatne),
  • catering przewidziany programem,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji.

OPCJE DODATKOWO PŁATNE

Wszystkie podane niżej ceny są cenami brutto – zawierają VAT 23%.

  • Udział w warsztatach : 60 zł/warsztat Maksymalna wielkość grupy: 50 osób Zakup biletu będzie możliwy dopiero po skutecznym zarejestrowaniu się na dany warsztat. Rejestracja na warsztaty możliwa będzie tylko online, zostanie zrealizowana w dwóch turach:
    • tura 1 (50%): 16.04.2025,
    • tura 2 (50%): 30.04.2025.
    Na odpowiednie zajęcia będą mogły się zarejestrować tylko osoby z opłaconym pakietem uczestnictwa. Więcej informacji marzec 2025.
  • Dopłata brutto do pakietu z noclegiem w  Radisson Hotel & Suites  ze śniadaniem w terminie 15-17.05.2025*:
    • pokój 1-osobowy: 861 zł/dobę,
    • pokój 2-osobowy: 947,10 zł/dobę

    * Opcja dostępna do wyczerpania miejsc, istnieje możliwość rezerwacji noclegów bezpośrednio w hotelu zgodnie z cennikiem dnia hotelu.

    Uwaga:
    1. Miejsce w hotelu jest wstępnie blokowane przez okres 7 dni od momentu dokonania rejestracji lub odpowiednich zmian rejestracji. W przypadku płatności po tym okresie prosimy o upewnienie się, czy miejsce jest jeszcze dostępne.
    2. Odpowiednie informacje publikowane będą na stronie Internetowej i możliwe do uzyskania przez kontakt z Biurem Organizacyjnym.
    3. Fizyczna rezerwacja miejsca w hotelu, podobnie jak miejsca na Konferencji następuje po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
    4. Przez formularz rejestracyjny nie ma możliwości rezerwacji miejsca w pokoju 2-osobowym. W przypadku, gdy 2 uczestników, chce zostać zakwaterowanych razem, prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym. W takiej sytuacji pokój rezerwowany jest dopiero po zarejestrowaniu wpłaty każdej z osób go rezerwujących. Zmiana rezerwacji, rezygnacja z zakwaterowania lub udziału w Konferencji którejkolwiek z tych osób powoduje zwolnienie całego pokoju lub konieczność wniesienia dopłaty do pełnego pokoju przez drugą z tych osób.
  • Udział w Spotkaniu Jubileuszowym (ceny i więcej informacji luty 2025)

OSOBY TOWARZYSZĄCE

Organizator nie przewiduje możliwości udziału w Forum Osób Towarzyszących za wyjątkiem możliwości wykupienia biletu na imprezę towarzyszącą (Spotkanie Jubileuszowe).

Organizator niniejszym oświadcza, że udział osób towarzyszących nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska.

KOREKTY FAKTUR, ZMIANY W REJESTRACJI

W przypadkach: konieczności wystawienia korekty faktury, wysyłki duplikatu faktury lub zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.

REALIZACJA PŁATNOŚCI

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank:mBank SA
Nr konta:69 1140 2004 0000 3402 7575 3047
SWIFT CODE:BREXPLPWMUL
Tytuł wpłaty:należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „BFDWiA”
Adres Biura Organizacyjnego właściciela konta:AltaSoft sp. z o.o. ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska

Płatność na miejscu możliwa jest gotówką, kartami VISA i Mastercard.

WARUNKI ANULACJI i ZWROTU OPŁATY

  1. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wnioskuZwracana kwota
do dnia 28.02.2025 r.Zwracana jest wpłacona kwota pomniejszona o opłatę manipulacyjną 70 zł brutto
do dnia 31.03.2025 r.50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 31.03.2025 r.Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Forum.
  3. W razie braku możliwości realizacji konferencji w formie stacjonarnej spowodowanej Siła Wyższą, zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty – o ile zostanie podjęta decyzja o organizacji spotkania online, a uczestnik będzie zainteresowany taką formą udziału; następuje automatycznie do 30 dni od momentu publikacji na stronie decyzji o zmianie formy realizacji Forum.

WAŻNE LINKI