INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW
Przed przyjazdem na Konferencję
I. Prosimy zwrócić uwagę na maile, które powinny przyjść przed Konferencją!
W czwartek, 17 kwietnia 2025 do godz. 22:00 powinni Państwo otrzymać mailem na adres podany podczas rejestracji:
- Link i kod potrzebny do zalogowania się do Internetowej Strefy Uczestnika. (Logowanie do Strefy odbywa się za pomocą adresu email uczestnika podanego w formularzu rejestracyjnym i otrzymanego kodu).
We wtorek, 22 kwietnia 2025 do godz. 22:00 na adres podany w rejestracji wysyłamy:
- Ponownie link i kod potrzebny do zalogowania się do Internetowej Strefy Uczestnika
W razie potrzeby należy sprawdzić SPAM. Jeżeli odpowiednio do piątku, 18 kwietnia lub środy, 23 kwietnia rano dany mail nie dotarł, bezwzględnie prosimy o kontakt z nami (Biurem Organizacyjnym).
W przypadku rejestracji firmowych, prosimy dopilnować, aby przekazano nam aktualnie używany przez Państwa adres email (nie będzie on używany w żadnych innych celach poza celami organizacyjnymi związanymi z Konferencją).
II. Prosimy koniecznie sprawdzić dane logowania do Internetowej Strefy Uczestnika
Internetowa Strefa Uczestnika to miejsce, w którym przed Konferencją można zapisać się na warsztaty i znaleźć materiały udostępnione przez naszych partnerów, a finalnie także certyfikat.
III. Zapisy na warsztaty
Wcześniejsza rezerwacja miejsca na warsztatach możliwa będzie od środy 23.04.2025 tylko online, po zalogowaniu do Internetowej Strefy Uczestnika, zostanie uruchomiona w dwóch turach:
- Tura 1 (50% miejsc):
środa, 23.04.2025 r. , godz. 12:00 do poniedziałku, 29.04.2025, godz. 12:00 - Tura 2 (50% miejsc):
środa, 30.04.2025 r., godz. 12.00
- Tura 1 (50% miejsc):
Rezerwacja miejsca w trakcie Konferencji możliwa będzie tylko w przypadku gdy pozostaną wolne miejsca.
Wstęp na dany warsztat mają tylko osoby z wcześniej zarezerwowanym miejscem.
IV. Program – zachęcamy do zainstalowania aplikacji mobilnej lub samodzielnego wydrukowania PDF dostępnego na stronie
Uwaga! Program nie będzie dystrybuowany w wersji drukowanej.
Na Konferencji (parę informacji organizacyjnych)
Parking
Parking w hotelu Radisson jest dodatkowo płatny. Cena brutto z lipca 2024 to 140 zł/ dobę. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestników prosimy o pozostawienie aut na parkingach, miejsc zakwaterowania, z których Państwo korzystają.
Godziny pracy recepcji Konferencji, rejestracja obecności na miejscu
- czwartek, 15 maja, 7:00 – 16:00
- piątek, 16 maja, 7:30 – 19:30
- sobota, 17 maja, 7:30 – 14:00
Realizacja płatności na miejscu
Imprezy towarzyszące
Czwartek, 15.05.2025
17:00-17:45 Zwiedzanie Bazyliki Mariackiej z przewodnikiem
18:00-19:00 Msza Św. w intencjach pracowników Kliniki i Uczestników Forum
Zwiedzanie Bazyliki i Msza Święta są opcjami bezpłatnymi – przy wyjściu z Bazyliki można wykupić „cegiełkę” (jest to nieobowiązkowe). Umożliwienie zwiedzania Bazyliki oraz intencja mszalna są elementami Patronatu Arcybiskupa Metropolity Gdańskiego. Udział we Mszy jest otwarty dla każdej osoby, która chce w niej uczestniczyć. Żadna z ww. opcji nie jest finansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMA, firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska.
Piątek, 16.05.2025
20:00 Spotkanie Jubileuszowe
Serdecznie zapraszamy na uroczystą kolację w oprawie muzycznej zespołu Amelia & Smooth Jazz Trio, w piątek, 16.05.2025, godz. 20:00. Cena udziału w Spotkaniu Jubileuszowym: 282,90 zł.
W przypadku chęci udziału w spotkaniu, prosimy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym. Spotkanie jest dodatkowo płatne. Liczba miejsc jest ograniczona.
Po Konferencji
Certyfikat wydawany będzie w formie elektronicznej, do pobrania w Internetowej Strefie Uczestnika. Otrzymają go tylko osoby obecne na Forum.
Za udział w Forum zostaną przyznane punkty edukacyjne doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów zgodnie rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 lutego 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 464).